lördag 20 juli 2013

Vad händer nu liksom?

Hallojsan!! Här har man inte skrivit på ett tag. Livet är liksom slut. Sorligt sorgligt. SKOJA. Men bloggens syfte blir ju inte riktigt densamma nu när jag är hemma. Det var ju liksom min USAblogg. Så att alla kunde få veta vad jag gjorde och hur jag mådde där borta. Så vad händer nu med denna blogg????? Alltså jag ska inte ljuga. Jag har storslagna planer och planerar inte att stanna kvar i Sverige i hela mitt liv (höhö... kanske kommer till Norge som längst om jag har tur). Då kanske man vill blogga igen. Men ska jag blogga nu?? Vad tycker mina godtrogna (som mest typ 100, just nu typ 15 höhö) läsare???

Tycker det är trevligt att skriva här lite då och då, speciellt att lägga upp foton. Vet att mina amerikanska familj tyckte om att kolla in här så om ni läser kan ni väl berätta. Kanske jag kan skriva på engelska!!

Jag har idag kommit hem från Vassemåla där jag var med pappa, Helena, Emma, Gerda och Minna. Badat en massa, sprungit, gjort film, fotat, relaxat! Jag och Gerda sprang hela TRE gånger!! Ena gången var det typ 9 km!! Vi var tvungna att fråga om hjälp... jag hittar inget vidare där i Småland. Alltså vi var rätt duktiga för det var suuuuupervarmt i solen!

Har levt loppan här i Sverige alltså. Hängt med gamla fina vänner och sånt. Men som körskolan sa; din körbok kommer nu bli din bästa vän. Har hängt med den en del! Imorgon drar jag till Spanien med familjen, boken hänger med där ;) Fast föredrar att hänga med kompisar framför att plugga teorin haha...







I hadn't put this photo in into my laptop until now. I miss you guys!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar